Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Зимовий догляд для жирного типу шкіри

В наявності
Артикул: K-11-188
804 грн
1 608 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Набір для зимового догляду за обличчям поєднує у собі усі необхідні продукти, які так потребує наша шкіра у холодну пору року. ❄️🌬️

 

Пінка глибокого очистить шкіру, тонік відмінно її освіжить і зволожить, а крем наповнить шкіру вітамінами натуральних олій і посилить захисну функцію шкіри від негативних факторів протягом усього дня. 

 

До набору входять:

 

Спосіб застосування:

  1. Використайте для вмивання невелику кількість очищуючої пінки Cleansing Foam Tamanu + Jojoba oil. Нанесіть її на вологе обличчя легкими масажними рухами, ретельно сполосніть обличчя водою;

  2. На очищену шкіру нанесіть відновлюючий тонік для обличчя Lactic Aсid Toner;

  3. В якості заключного етапу - нанесіть на очищену шкіру крем для обличчя Cleansing Foam Tamanu + Jojoba oil, втираючи його до повного вбирання.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Серія Догляд за обличчям
Тип шкіри Жирна шкіра
Особливості Не тестувалось на тваринах
Склад Крем для жирної та проблемної шкіри Hillary Corneotherapy Intense Сare Tamanu & Jojoba, 50 мл, Тонік для жирної та проблемної шкіри Hillary Lactic Aсid Toner, 200 мл, Очищуюча пінка для жирної та комбінованої шкіри Hillary Cleansing Foam Tamanu + Jojoba oil, 150 мл.
Виробник Україна
* Виробник залишає за собою право удосконалювати рецептуру продукту взаємозамінними компонентами, які мають той же косметичний ефект. Текстура та колір засобу можуть відрізнятися від того, що ви бачите на екрані.
Гарантія Гарантія якості діє протягом 90 днів.
Штрих-код 2314987171188
Застереження Натуральна косметика не є гіпоалергенною. За 24 години до застосування проведіть алергопробу на згині ліктя.
Товар у комплекті Крем
Зимовий догляд для обличчя Є
Залишились запитання? Напишіть нам!

Комплектація замовлення відбувається 1-5 робочих днів. Доставка здійснюється протягом 3-5 днів.

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Кур`єром до дверей

Деталі про доставку тут.

  • Сплачуйте  карткою в WayForPay.
  • Готівкою при отриманні замовлення.
  • Через касу чи термінали самообслуговування Приватбанку.

1. У мене виникли труднощі з оформленням замовлення. Куди звернутись?
Ви можете написати нам в Direct (@hillary_cosmetics), в Telegram (hillarychat_bot), на електронну адресу  або ж зателефонувати за номером 0 800 750 149 (кнопка 1).

 

2. Хочу змінити чи скасувати замовлення. Чи можу я це зробити самостійно?
Технічно самостійно змінити не можна. Зателефонуйте за номером 0 800 750 149 (кнопка 3).

 

3. Як швидко ви відправите моє замовлення?
Обробка замовлень та їх відправлення зазвичай відбувається протягом 1-5 робочих днів. Про будь-які зміни ми інформуємо додатково.
У разі тимчасової відсутності на складі деяких товарів з Вашого замовлення, ми, за Вашою згодою, можемо відправити наявні товари із замовлення, а решту товарів дошлемо окремо нашим коштом, щойно вони з’являться.

 

.4. Які у вас є знижки, акції чи подарунки?
У нас є бонусна програма для зареєстрованих на сайті клієнтів. Ви отримуєте постійну знижку на замовлення, коли ЗАГАЛЬНА сума Ваших замовлень на сайті складає:
від 2500 грн - 5% постійної знижки
від 5000 грн - 10% постійної знижки
від 10 000 грн - 20% постійної знижки

Також щомісячно ми проводимо акції та даруємо подарунки. Слідкуйте за нашими е-мейл розсилками, щоб не пропустити повідомлення по них.
Хочете бути в курсі новинок, мати ексклюзивні знижки та пропозиції? Долучайтесь до Телегам-клубу Hillary.

 

5. Як оформити замовлення, щоб зарахувалась накопичувальна знижка?
Замовлення можна оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Так ваша накопичувальна знижка врахується автоматично.

 

6. Як правильно обрати засоби для себе?
Ми залюбки проконсультуємо щодо нашого асортименту та допоможемо підібрати засоби, що підійдуть саме Вам. Зверніться до нас в чат на сайті,  у direct або зателефонуйте 0 800 750 149 (кнопка 1).

 

7. Чи можна застосувати одразу два промокоди в одному замовленні?
Технічно на сайті можна ввести тільки один промокод. Якщо ви маєте промокод, але не можете його застосувати, напишіть його у коментарі до замовлення. Менеджер допоможе з його застосуванням.

 

8. Не вдається здійснити оплату, що робити?
Ви можете написати нам в Direct (@hillary_cosmetics), в Telegram (hillarychat_bot), на електронну адресу  або ж зателефонувати за номером 0 800 750 149 (кнопка 3).

 

9. Чи враховується накопичувальна знижка при використанні промокоду?
Технічно на сайті враховуються тільки одна зі знижок, але сума замовлення додається до загальної суми замовлень всіх покупок.

Поширити у соцмережах
Вгору